Höstmys.

Livet / Permalink / 0
Nu är det verkligen höst och man blir lätt lite deprimerad av att det både regnar på tvären och blåser kallt ute. Jag lyckades dessutom i fredags cykla på en trottoarkant så jag fick punktering, så cykeln vilar i förrådet tills jag har fört den på lagning för andra gången i år. Det bästa med hösten är ju att man med gott samvete kan hålla sig inomhus, både på kvällarna och dagarna. I helgen blev det mest promenad till gymmet och soffhäng, som i min värld är den bästa tänkbara kombinationen.
 

I fredags kom min underbara granne över och vi fixade en höstdrink som jag googlat recept på. I övrigt hinkar jag mest kaffe från mina nya Iittalamuggar just nu och går omkring med min lilla läderväska som jag köpte på loppis. Men jag älskar hösten, och jag ser det som lyx att få ligga i soffan under varma ullplädar och bara mysa.
 
 

Vill ni prova drinken kan ni gå in här . Det är underbara Lagerhaus som delar lite inspiration nu och då. Och nästa vecka öppnar de butik i Gävle! Ingen är gladare för det än jag...
Till top