Nya vindar.

Livet / Permalink / 1

Nya vindar blåser i mitt liv efter ett halvår i dvala. Sedan mitt senaste blogginlägg har mitt liv vänts upp och ner, men nu är jag på rätt köl igen.

Jag är singel, har flyttat till min alldeles egna lilla etta i Gävle och fortsätter mitt liv med nya utmaningar på egen hand. Det känns rätt för stunden, även om jag gärna hade delat min vardag och mina äventyr med den rätta. Tills dess får bloggen, precis som tidigare, vara mitt andrum, där jag delar med mej av stunderna i livet värda att dokumentera. Stort och smått såklart.

Inredning, bakning och matlagning är fortsättningsvis högt bland mina fritidssysselsättningar, och dessutom har träningen tagit en ännu större roll i vardagen.

Nu är hösten här, jag vänder blad och påbörjar ett nytt kapitel i livet. Som vanligt mycket att stå i, men jag ska göra mitt allt för att ni ska få hänga med i det jag tar mig an.

#1 - - Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg:

Ibland är det jobbigt att behöva gå vidare men med tiden känns det nästan alltid bättre.

Till top