Hyllan.

Hemmet, Livet / Design, HAY, IKEA, Inredning, String, gästrum / Permalink / 0
Bloggpausen är nu över. Jag har haft väldigt mycket jobb senaste tiden och knappt hunnit vara hemma alls. Sedan jag var ledig i somras har jag inte hunnit med mer än snabbesök i Gävle, men snart kommerr pendlandet till Värmland att bli ett minne blott. Om tre veckor flyttar jag äntligen hem och börjar på mitt nya jobb ! Ska bli spännande, men främst längtar jag efter att äntligen få bo med min prins, bygga vår gemensamma framtid och såklart att renovera och fixa på lägenheten igen efter ett uppehåll över sommaren.
 
Det här är det vi gjorde i somras i gästrummet, eftersom det också är vårt kontor. Galet nöjd med valet att ha hyllplanen i björk istället för vitt. Fattas fortfarande lite fix i rummet, men det är i vart fall på god väg, känns redan som ett riktigt rum. Kontorsdelen kommer att bli välanvänd så fort jag flyttar hem, tänk att få stänga in sig och rita på köket som också är med på renoveringslistan !
 
 
 
 
// Hylla / String // Metallkorgar / Clas Ohlson // Print / Ylva Skarp //  Skrivbordsstol / IKEA //
 
Till top