Loppisfynden.

Garderoben / Outfit, fynd, loppis, ootd, rea, student / Permalink / 2
Har fyndat fina kläder på såväl rea som loppis senaste tiden, och tycker det blev en bra kombination idag då vi var en sväng ute på stan. 
 
Jag har haft mera tid för att gå på olika loppisar senaste tiden, ofta kommer man ju tomhänt hem, men ibland fyndar man riktigt fina och nästan oanvända kläder och inredning. Kappan är från Myrorna, kostade 130 kr, och jeansen från Biståndsgruppen, äkta Levi's för 150 kr. Halsduken och skorna är köpta på rea, vilket också är plånboksvänligt för en student. 
 
För övrigt är jag ju inte student så länge mer, för den glädjande nyheten jag gått och varit så glad för är att jag fått ett drömjobb inom min bransch. Så nu vill jag bara snabbspola till juni så jag kan få påbörja utmaningen på allvar!
 
 
 
 
// Skor / Berglövs skor, Gävle // Halsduk / Vila // Jeans / Secondhand // Kappa / Secondhand // Väska / Guess //
#1 - - Carina:

Stiligt!👍

Svar: Tack :)
Mette

#2 - - Martin:

Jättefina kläder, hoppas snart få se rickard posa med något han har köpt.

Svar: Haha. Tror nog inte han går med på det 😊
Mette

Till top