En decemberdag.

Garderoben / Shopping / Permalink / 0
Länge sen jag senast delade med mig av en outfitbild, men det kändes som att det var dags nu. Igår var jag på ett mycket efterlängtat frisörbesök och fick mitt hår uppfräschat lagom till jul. Det fick bli ljusa slingor och lite klippt i topparna, för jag sparar fortfarande på längden. Känns äntligen att det börjar bli så långt så man vågar sig på en och annan frisyr. 
 
 
 
 
I övrigt är de sista julklapparna inhandlade och det handlar mest om att slå in allt och packa ner det. I år firar vi julen tre hela gånger. Både på julafton med min närmaste familj, på julannandagen med min mammas familj och så blir det några små klappar i Blekinge då vi åker dit för att fira in det nya året.
 
 
// Jacka /  Vero Moda // Kofta / MQ // Halsduk / MQ // Klänning / & Other Stories //
Till top